قوانین و مقررات

قوانین و مقررات خرید از ماکی دام کالا

کلیه اصول و قوانین و رویه های فروشگاه آنلاین ماکی دام کالا طبق قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران می باشد در کنار همین اصول برای مشتری مداری بهتر کابران گرامی نیز ملزم به رعایت قوانین نوشته شده در این بخش هستند:

هرگونه تغییر در قوانین سایت در همین بخش باز نویسی شده و به اطلاع کاربران خواهد رسید بنابراین در استفاده های مکرر نیز قوانین جدید سایت را مورد تایید خود قرار داده اید.

  • هزینه های حمل و نقل برای کلیه کالا ها به صورت پس کرایه بوده و خریدار این مورد را تایید میکند در هنگام تحویل کالا هزینه باربری آن را به صورت تمام و کمال پرداخت نماید.
  • لغو سفارش فقط و فقط قبل از ارسال کالا هایی ممکن می باشد که به صورت سفارش گیری نوبت دار نبوده  و محصولی مختص نسبت به زمان و شخص نمی باشد(مثلا سفارش دستگاه های جوجه کشی که نیاز به ساخت دارند و مشتری باید در نوبت ساخت صبر کند و یا قفس هایی که نسبت به سفارش شخص خریدار طراحی میشوند و ..). و در صورت لغو سفارش مبلغ واریزی بعد از کاهش هزینه های انتقال وجه به حساب کاربر انتقال داده خواهد شد.
  • لغو هرگونه سفارش موقع ارسال بعد از کسر هزینه های حمل و نقل میسر می باشد.
  • کالاهایی که دارای گارانتی و یا خدمات پس از فروش می باشند، این خدمات توسط خود شرکت سازنده برای خریدار قابل ارایه می باشد و هیچگونه مسولیتی بابت خرابی و ایرادی که نیاز به خدمات پس از فروش و یا خدمات گارانتی داشته باشد برای فروشگاه ماکی دام کالا نخواهد داشت.
  • هرگونه صدمات ناشی از حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل بوده و جبران خسارت توسط بیمه بار همان شرکت برای مشتریان بوده و قابل ارایه توسط شرکت حمل کننده است.
  • نصب کلیه ی کالاهایی که نیازمند نصب توسط نصاب معتبر همان شرکت دارند، حتما باید با هماهنگی شرکت تولید کننده و توسط نصاب همان شرکت نصب گردند تا محصول خریداری شده شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شود.( مانند نصب جت هیتر و هواکش و …)
  • وجود اشکال در بار باید حداکثر تا 24 ساعت گزارش شود تا مورد تایید فروشگاه جهت بررسی قرار گیرد.
  • مدت زمان ارسال نوشته شده برای کاربران زمان تقریبی آماده سازی محصول برای ارسال به باربری بوده و زمان کلی رسیدن بار وابسته به سرعت عمل باربری می باشد و تاخیر شرکت های باربری هیچگونه مسئولیتی را برای فروشگاه در پی نخواهد داشت.
  • هزینه باربری بار های سنگین که نیازمند انتقال دربستی بار می باشند قبل از ارسال به توافق بین حمل کننده و خریدار خواهد رسید.
  • فروشگاه ماکی دام کالا در هر زمان نسبت به سیاست های فروش خود اختیار هرگونه تغییر در قوانی را دارد و خریدار با عضویت در سایت تمامی این قوانین را بدون هیچگونه قید و شرطی میپذیرد.

توجه قبل از خرید:

جهت خرید تخم نطفه دار و یا جوجه از طریق سایت ابتدا با واحد فروش تعاونی پرسیاه مرند مهندس کاظمی (09141901929 – 09120715505) در ارتباط باشید و از زمان تحویل مطلع شوید سپس اقدام به خرید از طریق سایت کنید. در صورت خرید از سایت قبل از تماس و عدم موجودی مزرعه در زمان خرید، سفارش شما در نوبت بندی ارسال قرار خواهد گرفت و هیچگونه اعتراضی بعدی مورد تایید نمی باشد. توجه به قوانین فروش تخم و جوجه در بخش قوانین سایت قبل از هر خرید باید توسط خریدار انجام گیرد، ثبت سفارش و واریز مبلغ سفارش به منزله قبول تمامی قوانین می باشد.

(قوانین ممکن است در هر زمانی طبق نظر مدیریت تغییر یابد پس قبل از هر خرید دقت فرمایید)

قوانین برای هر خرید در خرید تخم و جوجه، قوانین فروش شرکت تعاونی پرسیاه مرند میباشد پس در صورت خرید از سایت و واریز مبلغ یعنی این قوانین مورد تایید شما میباشد.

قوانین فروش تخم و جوجه:

  1. تخم نطفه دار فروخته شده توسط شرکت پرسیاه مرند به علت های مختلف امکان ضمانت نخواهند داشت، به همین علت خرید حضوری جوجه از خود شرکت برای تمامی مشتریان پیشنهاد می شود. در صورت خرید تخم نطفه دار شرکت هیچگونه تضمینی بابت جوجه شدن تخم ها نخواهد داشت.
  2. حداقل خرید تخم نطفه دار 30 عدد و حداقل خرید جوجه یک ماهه و دو هفته ای 12 عدد می باشد پس در هنگام خرید در قسمت سبد خرید تعداد حداقلی خرید خود را به این تعداد در نظر بگیرید در صورت خرید زیر حداقل تعداد گفته شده، تایید و ارسال سفارش منوط به تایید تعاونی پرسیاه مرند می باشد که در صورت عدم تایید یا سفارش مشتری به حداقل تعداد تغییر خواهد کرد و مشتری موظف به پرداخت مابه التفاوت صورت حساب جدید خود خواهد بود و در صورت عدم رضایت مشتری مبلغ واریزی با احتساب کسری انتقال توسط بانک عودت خواهد شد.
  3.   حداکثر تعداد سفارش تخم و یا جوجه در یک مرحله فقط از طریق تماس تلفنی مشخص می شود.
  4. خرید جوجه یک روزه منوط به این می باشد که خریدار جهت تحویل جوجه ها باید حضورا به مزرعه تعاونی پرسیاه مرند مراجعه یا نفر واسطه ای برای تحویل معرفی نماید در غیر این صورت ارسال از طریق ماشین دربستی با هزینه مورد توافق راننده با خریدار خواهد بود(مسلما برای خرید های بالای 300 عدد جوجه یک روزه ارسال دربستی برای مشتری قابل توجیه میباشد).
  5. ارسال تخم و جوجه های دو هفته ای به بالا از طریق باربری اتوبوس رانی بوده و امکان ارسال فقط و فقط به شهر هایی است که اتوبوس مستقیم از شهر تبریز یا مرند برای آن شهر باشد. از جمله از شهرهایی که امکان ارسال برایشان است عبارت اند از: تهران، تبریز، و اکثر شهر های حومه آذربایجان شرقی، ارومیه و و اکثر شهر های حومه آذربایجان غربی، اصفهان، شیراز، اکثر شهرهای شمالی کشور، اهواز، همدان، اراک، کرمانشاه، یزد  برای اطلاع از دیگر شهر ها از ترمینال شهر خود بپرسید آیا اتوبوس از تبریز به شهر خودتان می آید یا نه؟
  6. برای اینکه ارسال تخم نطفه دار و جوجه های بالای 2 هفته با اتوبوس ارسال می شوند پس در نظر داشته باشید که امکان تحویل فقط از اتوبوس رانی مرکز استان های ذکر شده را خواهید داشت و نوشتن آدرس پستی به منزله ی تحویل بار در آن آدرس نمیباشد. آدرس های پستی تنها برای لوازمی مورد نیاز می باشد که از طریق پست یا تیپاکس و باربری ارسال شوند.